degersizbirhayat_1 yorumlara aldırmayın, canınızı sıkmayın. Ben sizi çok iyi anlıyorum, 3yaş sendromuna girmiş ya da girmek üzere olan bir çocuğunuz var ve bu dönem gerçektende çok zor ve yıparatıcı bir dönem. Çok inat oluyorlar. Benim 3yaşında ki oğlum beni o kadar zorluyor ki anlatamam. Ben ne dersem yok hayır diyor, kendi istediği bişey bile olsa biz dediysek tamam bitti asla yapmıyor. Ya da çok saçma şeylere ağlıyor mesela ağlamaya başlıyor noldu annecim niye ağlıyorsun diyorum su istiyorum diyor. Tamam bunu ağlamadan da söyleyebilirsin ben sana getiririm diyorum. Bunun gibi bi sürü şey. Geçici bi süreç, yani herkes öyle söylüyor. Biraz sabretmemiz lazım sadece. Allah yardımcımız olsun zor valla.