Kızlar oglum 9.5 aylık demin babasıyla oturup oyun oynuyorlardı bende koltuga uzanmıs dinleniyodum eşim beni gıdıkladı sakince yapma dedim yine yaptı cok bagırmadan of aşkım yapmasana yaa dedim bebegim dudağını büküp bi agladıkii eşimle şok halde birbirimize baktık 🤦♀️ Cok şükür evimizde asla yüksek sesli bi kavgamız tartısmamız olmadı bebeğim kavga ettiğimizi sandı cok üzüldüm ve şaşırdım çünkü öyle bağırmadım yani. Bebekler herşeyi anlar hisseder bunu biliyorum ama nedense hiç beklemiyodum. Sonra aklıma aile içi siddete maruz kalan bebekler geldi onların psikolojilerini düşünemiyorum 😣