Goktug46 merhaba canım bende Tokat merkezdeyim 2 yıl oldu doğum yapalı Medical park da şahadet hoca var ben kontrollerim ve doğumumu onda yaptım aşırı memnun kaldım çok ilgili bir doktor konuşması samimiyeti bana geçmişti çok şükür doğumumda güzel geçti sezeryen olmuştum doğum anında bile hep sakinleştirdi konuştu sohbet ettik birde Mehmet nalbant var o da Medical park da onuda çok tavsiye ediyorlardı