Kızlar bebeğim 8 günlük 2 satte bir emzir diyorlar ama bizim uyanmamiz çok zor oluyor gözü kapalı falan emziriyordum bugün günde 20 saat uyuyor o 4 saatte gözü kapalı uyanık genel olarak. Doktor ayağının altından vurup uyandırdı acilde bugün ben yaptım eve gelince sadece ağladı yine göz kapalı normal mi kadar uyku hali