Kızlar oğlumda geçen pazartesi gününden beri ishal. Vardı geçen cuma günü kan verdik idarla birlikte mikrop çıktı kanında antibiyotik başladı doktor 2 gündür veriyordum bugün vermedim akşam üzeri de banyo ettirdim rahatlasın diye 10 dk uyudu geri kalktı sonra babasının omzuna peynırli yeşil kustu yeşil kusması tehlikeli mi doktora götürmeli miyim tekrar ilk defa böyle oldu