Bazı kaynaklarda bebeğin dişleri tamamlanana kadar ek gıdaya gerek yoktur sadece anne sütü yeterli olur zaten bebek dişleri tamamlanmadan ek besin sindiremez gibi şeyler okudum. Arastirmalarimda da EN AZ 6 ay ek gıda için beklenmeli diyor. 6. Ay tamamlanınca ek gıdaya başlamak şart mı? Biraz da popüler kültür, tarifler ,yemek yeme aparatları fln mı ek gıdaya ya anneleri çekiyor , tadım yaptırmaya heves ediyoruz fln. Kafama bu tarz şeyler takıldı. Sizler neler biliyorsunuz ve düşünüyorsunuz?