yeliz87 kaç aylık? Doktora gittiniz mi? Atopik dermatit diye geçiyor. Buna özel kremler var onlarla sık sık nemlendirin. Öpmeyin. Belki kullandığınız deterjana alerjisi vardır. Daha temiz içeriklileri deneyin. Yumuşatıcı kullanmayın. Makine bitince 1 kez daha durulama yapın. Şampuanı da atopik dermatit şampuanı alın.