Merhaba anneler oğlum 5 yaşına girdi hep hareketli bir çocuktu çabuk sıkılır çok konuşurdu 3 yaşından beri kreşe gidiyor kardeşi oldu 10 aylık onu çok kıskanıyor halbuki kıskanmasın diye evde bütün ilgi ondadır ama yetemiyorum galiba bugün öğretmeni ile konuştuk öğretmeni yaşından çok ileri düzey zeki olduğunu söyledi zeka oyunlarında ileri düzeyde iyi dedi kodlamada filan. Ama hiperaktivite ve odaklanma sorunu çok var dedi beni dinlemiyor koşturup duruyor ama yapması gerekenleri de yapıyor dedi. Odaklanma için ilaç şimdilik kullanmanızı önermem tavsiye edemem ama 1. Sınıfa başladığında var olan zekasını kullanabilmesi için ilaç kullanmak zorunda kalacağımızı söyledi. Benim onun için yapabileceğim bişey var mı öğretmeni zeka oyunları önerdi onları alacağım. Ama biz karşılıklı oyun oynarken bile yerinde duramayıp zıplayıp zıplayıp öyle oynar . İlgi alanları çok farklı sürekli bir icat peşinde komşuda ses çıkartan çamaşır makinesi oyuncağı gördü hemen eve gelip ilaç kutusundan kendine çamaşır makinesi yaptı önüne yuvarlak delik açıp .. bantlara çok meraklı sürekli bişeyleri bantlanmak isterdi bir ara . İcat yapıp üretmek ister işi kesip yapıştırma bantlama üzerine. Ben 5 yaşında oğlumu sizce psikiyatriye getirmeli miyim şimdiden ilaç kullanan var mı ? İlaçsız tedavi yöntemi var mı ? Bi fikri olan yol gösterebilir mi çok üzgünüm…