rabisvebidik Bugün 7 ay 15 günlük oldu kızım. Bir haftadir ateş, hafif ishal, aşırı huysuzluk, sürekli ağlama krizleri geçiriyor. Gece ve gündüz toplam uykusu 3 saat bile değil. Alt damakta kabarma var ama ne zaman patlayacak. Tecrübeli anneler cevaplayın ☹️☹️
demetmom rabisvebidik +1 aynı durumdayım sürekli bakıyorum patlamış mı diye ama yok gece uykusu denen bir şey kalmadı yeni doğan döneminde bu kadar uykusuz kalmamıştım 🥹
rabisvebidik Gulgok12 Gulgok12 bir kaç gün önce fışkırır tarzda kustu, ateş ve ishalde vardı ben üşüttü diye şüphelendim. Çünkü üçüncü aydan beri damaklari aşırı kaşınıyor zaten. Doktor da diş çıkaracak dedi herhangi kokulacak bir durum yok dedi ama 1 haftadır böyle aşırı kabardı alt damagi ama beyazlık yok
Bafrapidesi rabisvebidik aglarken kulagini elleme sacini cekistirme agzini tutma yapiyormu su gibi salya akiyormu
rabisvebidik kimbumadam bir kaç gün önce fışkırır tarzda kustu, ateş ve ishalde vardı ben üşüttü diye şüphelendim. Çünkü üçüncü aydan beri damaklari aşırı kaşınıyor zaten. Doktor da diş çıkaracak dedi herhangi kokulacak bir durum yok dedi ama 1 haftadır böyle aşırı kabardı alt damagi ama beyazlık yok. Peki bunların diş ile alakası yok ise siz söyleyin diş belirtilerini ben de bileyim???
Gulgok12 rabisvebidik kusma olmamıştı benim oğlumda hiç . Alt damığında 2 tane diş yeri belli oluyordu bizimkinin hatta birini çıkardı diğeri hala beyaz damakta belli . Beyazı belli değilse başka birşey olabilir doktorunuza danışın
Gulgok12 rabisvebidik ateş olmadı ilk dişini çıkarırken oğlumda ama ağlamalar hafif ishal krizler huzursuzluk uykusuzluk hepsi oldu
kimbumadam rabisvebidik Huzursuzluk iştahsızlık o kadar Kusma ishal ateş hastalık belirtisi diş değil Keşke bi test falan yapsaymış doktorunuz
rabisvebidik Gulgok12 bardakla filan bakınca belli oluyor yani direkt göze çarpar belirgin beyazlık yok.
Gulgok12 rabisvebidik bardakla bende denemiştim ama damağının herhangi bir yerine bardakla bakınca da beyaz oluyor . Doğru bi yöntem değil yani bardakla bakmak . Baya baya belli olması lazım normal gözle bakınca
rabisvebidik Gulgok12 az önce baktım da epeyce belirginleşmiş evet göze çarpıyor. Sabah beri baktirmiyordu ağlıyordu
rabisvebidik kimbumadam evet o belirtilerde var, gerekli testleri de yaptı doktorumuz. Zaten herhangi bir şey çıkmadığı için diş dönemi dedi. Bebeğim çok huysuz olduğu için aceleyle eksik yazmış olabilirim. Önyargılı cevap vermeden önce biraz empati kurmanızı tavsiye ederim.
Bafrapidesi Gulgok12 maasallah sübhanallah boncuk gozlerine neguzel gülmus göstermis dislerini benim oğlum sanki inatla agzini göstermiyor hemen kapatir
rabisvebidik Bafrapidesi salya çok az var ama kulak ve saç çekme cooookkk☹️ ağlarken kendini oradan oraya atıyor ☹️☹️