Bebeğim 1 yaşında asla hiçbir şey yemiyor özellikle elimden hiç bişey almıyo yemiyor çıldırmak üzereyim artık kızlar napıcamı şaşırdım kendi eliyle yemek istiyor ama herşeyi de kendi eliyle yiyemez ki veriyorum eline koyuyorum önüne 1 yese 5 yere atıyor deliricem üst dilinden kaynaklı mı bilmiyorum son 3 aydır böyle çok iştahsız bir bebekti. İyice yemez oldu bu arada emiyor ama fazla da emzimiyorum yesin diye kessem size doğru karar verir miyim o zaman yemel yer mı yemese süt emiyor o sadece yeterli gelir mı deliricem ben az kaldı