Bize doktorumuz tedbiren aşıdan 2 saat önce 1 ölçek calpol verin demişti, aşıdan 2 saat sonra yine bir ölçek vermiştik.
Bexsero çok ağır bir aşı malasef özellikle 2.dozda çok sıkıntı yaşamıştık. Bacağı çok acıyordu, çok huzursuz olmuştu kızım. 4/6 (duruma göre) saatte şurup ver demişti.