1 aydır kullanıyorum ben, bebeğim 15 aylık ve emziriyorum. İçeriği temiz ve güzel ödem attırıyor. İştahı da, ehh, azaltıyor ama bu biraz da kişisel bir durum bu konuda kesin yorum yapamayacağım. Ben genel olarak memnunum ancak biraz hızlı bitiyor alacaksanız 2 al 1 öde indirimlerini takip edebilirsiniz