Böyle bir anaokulunda öğretmen olan var mı, tayin dönemi malum bugün böyle bir okulla görüştüm 2 yarım gün 3 tam gün sınıf olduğunu söylediler değerler eğitimi varmış sanırım, tam gün 9.00-16.00 arasıymış değerler eğitimi varmış ve başka öğretmen giriyormuş peki bu sürede biz okulda mı bekliyoruz bu konularda bilgi verirseniz sevinirim.🌸