Kızlar ek gıdaya geçeli iki hafta oldu ama geçtiğimizden beri hiç eskisi gibi kaka yapmadı. 6 aylık olacağız. Doktor tavsiyesi ile tadımlara başladık. Sadece anne sütü alırken her gün ya da iki günde bir bezinden taşacak şekilde yapardı. Ek gıdaya geçtikten üç gün sonra az yaptı sonraki üç gün daha hiç yapmayınca fitil verdi dr. Fitilden sonraki gün azar azar yaptı birkaç kez ama kabız gibi de değil, anlamadım. Şimdi 4-5 gündür yine hiç kaka yapmadı ama çok gaz yapıyor. Karnı da sert değil. Normalden farklı bir huzursuzluğu yok. Tadım yapıyoruz miktarı yavaş yavaş artırıyorum. Zeytinyağı, su veriyorum, probiyotik veriyorum ama yok. Neden olabilir ve ne yapabilirim? Perşembe dr randevumuz var o zamana kadar fikir almak istedim.