Merhaba kızlar. Oğlum 4.5 aylık. Bugün çok garip uykuda sicramaktan uykuya dalamiyor kaç saatten beri uyumuyor. Tam dalayim derken sıçrıyor. Daha öncede tabikide sıçramaları oluyordu ama bu kadar uyutmayacak kadar değil.. uyumayincada dahada yorgun düşüyor ne yapacağımı bilemedim…