-sevimlipolyanna- Hazır Künefeyi önceden çok güzel yapıyordum fakat şimdi şerbeti döker dökmez hamur oluyor. Bilen biiri beni aydınlatabilir mi çıtır ve lezzetli olması için ne yapmam lazım?