BalKavanozu Kızlaar 3.gebeliğim 2 oğlumda40.haftada suni sancı yedim ilk defa bugün sol bacağım ağrıyor ve adet sancısı gibi bir ağrım var 😒
Hlmylmz deniztalta BalKavanozu olabilir tabiki sen yürüyüş yap skuat yap normal doğuma hazırla kendini
deniztalta Yok canım büyük ihtimal kasılmalar oluyor onlarda çok normal rahime baskıdan dolayı tabiki yine takip et sancılar sıklaşır düzenli gelirse gidersin muayeneye
BalKavanozu Hlmylmz Allah razı olsun yazdığınız icin zaten 2 cocuğum var cok hareketliyim inşaAllah açılmamda olur😒
Hlmylmz BalKavanozu sıcak duş altında skuat ta olabilir normal doğum çok istediğim için 2 çocuğum peş peşe istediğim açılmada olmuştu ne yaptın sancın ne durumda