Kızım dün gece 11 buçuk gibi 38 derece ateşle Bi anda kendini kastı gözleri kaydı kitlendi kaldı nasıl acile yetiştirdik bilmiyorum asla gözümün önünden gitmiyor bogaz enfeksiyonu var ates var gece hastanede kaldık hemen kendine geldi çok şükür ama çok korkuyorum yine olacak diye antibiyotik calpl dolvn veriyoruz 4 saat arayla tekrarlar mi acaba ateşi de ilacın etkisi geçince yine çıkıyor çok korkuyorum asla unutamıyorum