ecedemirel 2 hafta sürdü 😔 bana bana 2 ömür gibi geldi. 6.aya girdiğimiz gün başladı ağlamalar,mizmizlanma,sürekli kucak isteği,2 saniye yanından ayrılsam kıyametler kopuyordu. Uyku zaten yok , ya hiç emmez ya da memeden ayiramazsin gerçekten korkunçtu. Neyse ki şimdi şimdi azalmaya başladı azalması bile 2 haftayı buldu. Sinirden yorgunluktan boynum tutulmuştu. 4.ay atağı da böyle şiddetli geçmişti. Emin olun diş değil , diş bu kadar huysuzluk huzursuzluk yaptırmaz. Sabır sadece sabır. Ben artık susturamadigim kriz anlarında çareyi banyo yaptırmakta buldum. Üşenmedim koydum küvete yıkadım. Tabii küvete girene kadar sanki etini kopartiyormus gibi çığlıklar ağlamalar ama sıcak su baya rahatlatıyordu.