Aktif emiyorsa zaten son emzirdigin daha yumuşak veya küçük görünür diğeri daha dolu ve büyüktür ben öyle anlıyordum 😅 bir de özellikle ilk zamanlarda her iki memeyi de emzirmeye çalışmak gerekir ben sağ sünnettir diyip önce sağ sonra sol veriyordum, sonra bir dahaki sefere sol yarım kaldığı için önce sol sonra sağ veriyordum dediğim gibi doluluğu belli ediyor zaten. Hatta emin olamadığımda elimle tartiyordum veya eşime soruyordum hangisi büyük diye 🤭🤭🤭