Benim bebeğim 1 ,5aylık bende sab simplex kullanıyordum gazkolik hemde aktardan çemen touhumu kimyon tohumu rezene tohumu aldım hepsini karıştırıp 1 çay kaşığı koyup suda bir taşım kaynatmak yeterli günde 2 bardak içiyorum gazını hem alttan hem üsten çıkartıyor çok şükür rahatladık ama sab gazını çıkartması için resmen sıkıştırıyor ben yararını görmedim onun günde 14 damla 3 kere ver dedi doktor ama bu çaydan dolayı gerek kalmadı