Sukrannnn 1 aylık bebeğimin yüzünde küçük küçük başları sarı sivilceler oluşmuş kaşınmıyo herkes normal diyo acaba ne kulnsam geçer
Purple13 Sukrannnn benimde 20 günlük yayılıyor hızla doktor geçer vücut losyonu sür dedi ama sürmedim henüz. 40ı çıkınca geçer diyor etrafımdakiler🤷♀️
gulsum2144 Sukrannnn benim oğlumda da çıkmıştı büyüme belirtisi derler geçti hatta ara sıra çıkar yine kilo artışı olduğu için normall
FatosYK Sukrannnn benim oğlumdada vardı pişik kremi sürdüm geçti annem tavsiye etmişti sizde deneyin dicem ama bilemıyorum alerjik etki yapar mı🙃
Nurrg Bebekler için vücut losyonu var kullanırsanız geçer. Bizimde oldu doktorumuz losyonu sür dedi sürdüm geçti 🎈
Deryaatbkn Sukrannnn benim kızımda da çıktı anne sütündeki fazla östrojen hormonundan kaynaklanıyormuş