kbra0 Rica ederim💜 pirinç unu kullanıyorum bazende bebek irmiği ile karışık yapıyorum benim bebeğimin kilosu çok düşük olduğu için bi süre böyle önerdi doktor. Ama abartıp çok mama koyarsanız acı oluyor tadı bir tatlı kaşığı pirinç ununa 1 kaşık mama koyuyorum ben.Genel olarak şekerli şeyler sevmediği için sadece muzla tatlandırıyorum.Severse bebeğiniz karadut özünü önermişti doktorumuz