Kızlar ben on yıl sonra tüp Bebekle anne oldum bebeğim sezeryanla oldu tabi ağrı sızı o kadar çoktu ki sürekli sallayarak uyuttum ve bebeğim alıştı hep sallanmak istiyor ne yapım bilmiyorum akşama kadar hamak onundeyim memede pek tutmuyor mama destekli ne yapım fikir verin