Korkup direkt buraya sormaya geldim. Doğum yapalı 3 ay oldu (sezaryen) bugün dikiş olan bölgede masaya değince hafif ağrı hissettim. Bebeğim arada tekme atınca oraya denk geliyor biraz hassasiyet oluyordu. Neyse azönce lavaboda iç çamaşırımın lastik kısmında kan gördüm, o bölgeye baktım (iğrenecekler okumasın) iğne ucu kadar bi delik var hafif sıkınca sivilce sıktıktan sonra gelen kanlı akıntı gibi hafif bi akıntı geldi peçeteye. Bi panik oldum dikiş açılması mümkün mü sadece minicik yerde? Diğer yerlerde bi sıkıntı yok. Sivilce diyeceğim ancak bildiğimiz delik gibi duruyor anlayamadım… endişelenmeli miyim sizce?