Ravzazehra Bugün doktora gittim 2 aylık olduk bugün , 1 bucuk kilo almışım doktor cok dedi siz kaç kilosunuz
Gulsah3 Ravzazehra neden çok olsun ki ne güzel kilo almış bende haftaya götürcem bakalım neler diyecekler
Bebisss34 Ravzazehra bizde dün gittik 2. ay kontrolüne, 1600 gr almış anne sütü alıyor çok değil yani 2. ayda normal bir durum bence ☺️
Yasemin2812 Bebeğim 2 ay 3 günlüktü götürdüm 1820 gram almıştı Hem mama hem anne sütü alıyor gayet normal seninkide çok güzel kilo almış maşallah.
Elifffaselll Ravzazehra gayet iyi almış bence Maşallah bizim doktorumuz anne sütü ile besleniyorsa aldığı kilonun fazla olması sorun değil demişti ☺️
Azizeguney Ravzazehra gayet iyi benim bebeğim bir aylıkken 2 kg 460 gramdı iki aylıkken 3 kg 100 gramdı
BirVeraAnnesi35 Ravzazehra 1 ocakta 2 aylık olduk 1 kg almıştı kızım doktor gayet iyi dedi ama bence kafanıza takacağınız bir durum değil olsun sağlıklı ya yarım kilodan ne olcak 🥰
Yasemin2812 Ravzazehra gayet güzel almış takma kafana benimki senden çok almış bişe demedi doktor mamayı azalt iyi kilo almış sütünden almıştır onu diye motive etti bide beni sağolsun☺️