zlhtkcn Kızlar 1 ay oldu sezaryen oldum dikiş kısmı ve iki parmak üstünde his kaybı var hissetmiyorum uyuşuk gibi bu durum geçiyor mu yoksa böyle his kaybı devam mı edecek ?
alvshn zlhtkcn benim de 1,5 ay oldu aynı durum. Bildiğim kadarıyla çok uzun süre hissizlik devam ediyormuş, normalmiş.
Meltem_ikra @zlhtkcn 7 ay oldu hala his yok bende ama birinci doğumunda yapıştırma yapılmıştı his kaybım yoktu ikinci de normal dikis yapıldı hissizlik o zamandan beri devam ediyor maalesef