Bebegim 4 ay 15 günlük ve yem yeşil kaka yapıyor dördüncü aya girdigimizden beri böyle doktor tavsıye si demir basladık beş damla veriyoruz ondan sonra oldu hemşireye aradım sordum normal dedi ama on bes gun oldu sarı rengine dönmedi sadece emziriyorum mama ve ek gıda yok. Hatta kokulu ve kıvamlı biraz kakası sizin bebeklerinizin böylemi yaşayan varmı