Size de oluyor mu?
Oğlum 4 ay 14 günlük. Doğduğundan beri memede 😂
Emiyor memede uyuyor yatağına yatırıyorum uyanıyor.
Emiyor uyumuyor ayağıma alıyorum. Uyuyor, yatağına yatırıyorum uyanıyor.
Emzirme yastığına yatırıyorum uyuyor. Yatağına yatırıyorum uyanıyor.
Yavruceğizim sürekli iki büklüm uykuları seviyor. Hayır madem böyle uyuyacaktı ben niye beşik aldım ben niye ortopedik yatak aldım 😂
Haydi sohbete. Sizin bebeler ne alemde?