Hem evi nemlendiriyorum hava sogukta olsa belirli aralıklar ile bir kac dk bile olsa havalandırıyorum. hem buhar makinesi bas ucunda uyuyor. Zaten nasıl bronşit oldu anlamadımda hep evdeyiz. :( sanırım gece uyurken kendi teri ile hasta oldu. Ah cok üzülüyorum daha kücücük. Bugün kontrolü vardı, 3gündür aldıgı hava işe yaramamıs hic. Cuma birdaha gideceğiz yine iyilesme yok ise 2.kez antibiyotik dedi dr.
Anne sütü alıyor sadece. Ama dogal bir seyler mi denesem ki ne denenir onuda bilmiyorum. Ondan yazdım buraya:( hepinize teşekkür ederim