delirmeceler aspanda benim siyah granitti ben boyadım vallahi vizon griye dolaplarım beyaz böle daha hoşuma gidiyor evde yapacaklarım bittiğinde kesinlikle ahşap tezgah yaptırmak istiyorum
Cylnmiray delirmeceler merhabalar .. benim tezgahımda granit pembe ve aşırı sinir bozucu .boyamak istiyoruz ama trendyoldakilere güvenemedik .nerden temin ettiniz ve sonuç güzel oldu mu merak ettim 🌸🥰
Busex delirmeceler ahşap tezgahtan ılerleyen. Zamanlarda sıkılırmısınız acaba ? Bende ıstıyorum ama pişman olursam 🤣
Minaa66 aspanda annemin beyazdı salca vs lekelerini cok çabuk kapiyordu ama ferah duruyor benim siyah severek kullanıyorum Toz vs hic bisey kapmiyor
Minaa66 aspanda mutfak suan pek müsait değil temizlik var evet granit duz siyah internetten yaz içerisinde pul yok sadece duz siyah boyle daha hoş bi görüntü oluyor birde su lekesi vs kesinlikle suana kadar olmasi bezi iyi sıkmamak tandır o bence
ceriio aspanda halamda antrasit var çok iyi su lekesi vs hiç olmuyor benim suanki evde beyaz var en ufak şeyin lekesi kalıyor cifle tellemem gerekiyor. İstanbul’daki evimizde de siyah granit yaptırmıştık seneler önce en ufak su lekesi belli oluyor hiç güzel değil
NariNariKiminYari aspanda benim tezgahım beyaz fakat mermer değil ne olduğunu da bilmiyorum ama hiç memnun değilim eşim tezgahın üstünde et kesmiş her tarafı bıçak izi ve asla çıkmıyor 🥲
bebitonunannesi_ aspanda beyaz kullanıyorum ,siyah tercih etmem kötü görüntü benim için,ferah açık renk isterim
2minika Benimki bembeyaz ama çay falan damlayinca hemen silmek zorunda kalıyorum , sarı sarı lekeler kalıyor , ama domestosla bı sildinizmi mis gibi görünüyor 🤭