hatice_turanmthn merhaba benim bebeğimde öyle çok uyanıyor hatta bir iki saat uyanık kalıyor. 8. Ayda uyku gerilemesi, ayrılık kaygısı ve diş sancıları oluyor o yüzden sakın cici bebe vermeyin sağlıklı değil zaten onlar ben 40 gündür bu durumdayım zorlayıcı ama düzene oturacak dün doktorumuza sorduğumda gündüz uykularını 3 ten 2 ye düşür dedi şimdi öyle yapıyorum 2 ye düştüğü için daha erken uyuyor sizde öyle yapın ama doymadığını düşünmeyin geceleri genelde destek için uyanırlar.