Syyyy hayırlı olsun ben Şırnak Beytüşşebap ilçesinin köyündeyim merkez olursa güzel kötü biryer değil .sosyal olarak çok beklentiniz olmasın merkezde herşey ayağınızın altında olur ev kiralriyla ilgili hiç bir fikrim yok .Cizre yakın orası daha gelişmis bana göre ☺️