Kızlar merhaba. Ben hep çok zayıftım hamilelikte 30 kg aldım. Hamileliğimde çok fazla bel ve sırt ağrısı çektim kilodan, bebekten diye düşündüm. doğumum spinal sezaryen oldu sonrasında iki ay eğilip doğrulamadım hem şiddetki bel ağrısı hem de sırt ağrısı çektim, iğne kaynaklıdır normaldir diye üzerinde durmadım. Sonrasında emzirme fln derken ben kilolarımın hepsini verdim ama ağrım hiç geçmedi doktora gittim küçük bir fıtık var ama bu kadar ağrı olmaması lazım ağır kaldırma vs dedi neyse işin özeti şimdi emzirme süreci de bitti ama benim sırtım ve belim dayanılmaz şekilde ağrıyor tekrar doktora gideceğim ama başına geleniniz var mı? Çözüm bulabildiniz mi? Tavsiyesi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. Günlük işlerimi yapamaz haldeyim.