nurkpn Olay 2010 yılında olmuş. Bende o mahalledeyim. Malesef ki şimdi gündem yapılıyor. O kız için çok üzüldüm. Seneler önce yaşanan kötü anları tekrar yaşatıyorlar. İllaki unutmamıştır ancak bütün herkezin bu olayı konuşması o kız için zorlayıcı olur.