Ayy arkadaşlar hayatımın şokunu yaşadım. Annemdeyim oğlumla beraber uyuyoruz yatakta neyse ben kalktım oğlum uyuyordu çift kişilik yatağın ortasındaydı. Neyse düşmez diye düşündüm çünkü dönemiyordu. Ben kahvaltı yaptım uyandırmak istemedim hala uyuyordu. Tuvalete giricektim sonra anneme anne oğluma bir bakar mısın dedim oda baktı uyuyordu o sıra. Ben tuvaletteyken bir ağlama sesi bağırma sesi tuvalette olduğum için de hemen çıkamadım annem baktı yere düşmüş yüz üstü😒 ay nasıl becerdi hiç anlamadım dönemiyor diye güvenip bırakmayın bir günde öğreniyormuş bebekler bunu anladım. Ne ara uyandın ne ara döndün de düştün. Hiç bir yerinde bir sıkıntı kanama yoktu aslında kusma gözlerde kayma vs de yoktu. Ama içim rahat etsin diye acile götürdüm hemen. Doktor bir sorun olmadığını söyledi gözlerine baktı kollarından tutup kaldırdı gücü de yerinde bir şey yok ama kusarsa bir şey olursa geri getir dedi. Siz çok dikkatli olun diye paylaşmak istedim ben bir şey olmaz yatağın zaten ortasında o kadar dönemez diye bırakmıştım aynı hataya düşmeyin