Kızlar bir sorum olacak benim kızım şuan 6 ay 16 günlük emiyor mama da alıyor ve ek gıdaya da bir 15-20 gündür başladık çok şükür. Mama ve ek gıda arasını kaç saat olarak tutuyosunuz mesela 1 saat 2 saat gibi ben 1 le 2 arası yada 1 buçuk saat arası değişiyor o şekilde yapıyorum siz nasıl yapıyorsunuz çünkü bazen 1 buçuk 2 saate yaklaşsa bile ek gıda sonrası mama yaptığım da icmeyebiliyo bazen de 1 saat 1 buçuk arayla genelde mamayı içiyor bunun gibi