Merhaba güzel anneler, 7. ayını dolu dolu tamamlamış bir kız bebeğim var. Çok katı gıdalar vererek ek gıdaya başlatmadım ama kabızlık sorunu oldu ilk defa. Zor da olsa bi haftanın sonunda yaptı karnını ovalayarak. Bu tarz durumlarda napıyorsunuz? Meyve süzgecine kayısı fln versem işe yarar mı acaba?