Kızım 10 aylık 6 ayda ek gıdaya başladık yavaş yavaş o zamanlar yiyodu şimdi iki dışı birden cikti dışı ciktigindan beri kaşığı görünce yüzünü diğer tarafa dönüyor eline elma muz falan veriyorum onları kemiriyo çorba vs asla icmiyo ne yapmam gerekiyor aynı durumu yaşayanlar yardımcı olabilirmi bide bişey verirken korkuyorum boğulur diye cikaramam diye pütürlü şeyler yiyo isteyince cigneyebiliyor yani son 1 aydır ağzına hiç bişey sürmüyor sadece anne sütü ile besleniyor