Kızım yarın 9 aylık 7200-7300 civarında kilosu doğum kilosu 2750 çok iştahsız doğduğundan beri meme reddi mama reddi biberon reddi çoklu besin alerjisi vs birsürü beslenme problemi yaşadık artık çok sıkıldım bunu dert etmekten ama olmuyor sürekli ay küçücük, minnak kalmış annesi bilmem ne diye yorumlar alıyorum ve istemesem de etrafımdaki diğer bebeklerle karşılaştırıp moralimi bozuyorum. Ek gıda kısmında diğerlerine göre bir tık daha iyi iştahı, sizce düzelir miyiz hanımlar yoksa hep persentilde alt sınırda mı ilerliycez (10 larda gidiyor)sizin nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz daha iyi olmak için