Bebeğim 3 aylık oldu uykuları hepnsıkıntılı ilk 2 ay hep gaz sancılarıyla uğraştık, bir sürü şey denedik ama iyi gelmedi gazına.eskisi kadar olmasada gazı yine çok sık oluyor sanırım karnından su sesleri, baloncuk patlar gibi sesler geliyor bazen.Dışarıda arabada, pusette , bebek arabasında da,ana kucağında da uyumuyor kendi.Gündüzleri ve geceleri kucakta pışpışlayıp, sallayıp uyutmaya çalışıyoruz. Gündüzdeleri 3 uyku 15 er dk anca yapıyoruz uykusu var ama uyumak istemiyor uyusada dalamıyor hep bir huzursuz uykuda da gece de aynı şekilde huzursuz acı çeker gibi sesler çıkarıyor kırk kere uyanıyor. Akşam 6 buçuk gibi uyutmaya başlıyoruz gece 11 buçuğa kadar sürüyor. 3 öğün 90 cc mama ve geri kalan zamanda emzirerek besliyorum.onun dışında gazını hep çıkarıyoruz, kendi de çıkarıyor alttan da üstte de.damla artık kullanmıyoruz fayda görmeyince.ben artık süt alerjisinden şüphelenmeye başlıyorum. Kakamızı zor yapıyoruz çoğunluklar, günde 2-3 defa yada 2-3 gün arayla. Bazen mukuslu,bazen normal şekilde bazen çok sıvı bazen normal yoğunlukta. Genel durumumuz bu şekilde. Dışarıda da duramıyoruz, evde de artık bugün ağladım her gün aynı şeylerin stresi bir gün önceden başlıyor. Acaba uyuyacak mı, dışarı çıksak durur mu, kakasını yapar mı, gazı mı var yine acaba diye diye stres topu oldum. Sizce bizim neyimiz var gaz mı, alerji mi, , bütün bebekler mi böyle ya da ya da huyumu böyle bizimkinin