sessi Zhra78 bende alacaktım eşime ebebekten toplatıldı bestlak damla içeriğinde sıkıntı varmış demişler evde olanı çöpe attırdı eşim. Çok korktum valla
melkrtl Zhra78 hayır canım tek onu kullanmıştım kullanan annelere sorabilirsin ben emzirmeyi bırakmıştım bilmiyorum
melkrtl sessi ne alaka ya ne varmış ki 🤣🤣 aylarca kullandım hiç bir sorun yaşamadım eksine çok iyidi shjsjsks
sessi Eymencvk bilmiyorum ki burda topatıldı demişler nedenini bilmiyorlarmış bizde korktuk evde az kalanıda attık😅