lawyer35 Kızlar 5 Aylık oğlum fitilsiz büyük tuvaletini yapamıyor. Anne sütü ile besliyorum. Mamaya zeytinyağı eklememi öneriyorlar. Gerçekten bir faydası var mı? Siz zeytinyağı verip bebeginjzin tuvalet yaptığını gözlemlediniz mi?
3kedili2bebekli lawyer35 yani tabi ki doktorunuz daha iyi bilir ama bizim doktorumuz premature bebeklerime doğumdan itibaren her kabız olduklarında onerdi ikisi de alerjik bebek ben 6 aydır kullanıyorum
Ummuhan-ckr lawyer35 bizi kabızlıktan kurtaran tek şey zeytinyağı oldu. Kızım 4 aylık 2.aydan itibaren günde bir defa çay kaşığıyla mamasına koyuyorum gerçekten faydasını gördük.bu arada bize öneren çocuk doktorumuzdu gaz damlaları felan hiç işe yaramamıştı bizde
lawyer35 3kedili2bebekli peki gerçekten yapıyorlar mi? Doktorumuz önerdi ama işe yarar mi onu merak ediyorum
3kedili2bebekli lawyer35 evet ise yarıyor 6 aylıklar tadına alıştılar mamaya da koymuyorum artık direk çay kaşığıyla ağızlarına veriyorum iyi geliyor aynı gün yapıyorlar hiç fitil atmadım şimdiye kadar ki çok ciddi kabızlık problemleri vardı zamanla bağırsakları düzene girdi şimdi çok nadir oluyorlar prebiyotik gibi düşünün zeytinyağını