Makasal Eşim köyden suçuk yaptırmış öyle yumuşak değil kasap sucuğu gibi. Çok sık tükenmediğimiz için buzluğa koysam olur mu küçük küçük kesip yada dilimli. Nasıl oluyor. Buzlu buzlu mu bide pişireceğim
Nurbost Makasal ben normal sucukları da direk öyle koyuyorum buzluğa. Pişirmeden yarım saat önce çıkarıyorum çözülüyo zaten
Meri-Mel Makasal Çoğu tanıdığım kurban bayramında yaptırıp o şekilde saklıyor imiş ben hiç denemedim üstte kalsın ❤️
minikpandam-_- Makasal ben memleketten 10 kilo falan alıyorum direkt atıyorum buzluğa yiyeceğimden önce veya bir gece öncesinden çıkartıyorum dolaptan(buzlu iken elimle yarısını kırıyorum) kalanını atıyorum buzluğa
afrakevser Dondurun yiyeceğiniz zaman çıkartıp buzlu şekilde daha iyi kesiler sonra geri koyun dondurun bende YouTube den gördüm
Makasal afrakevser bende sevmem sucuk sosis salam miğdem almıyor ama bu seferki güzel gibi geldi bi alıp deniyelim dedik
asrinhatasi Makasal memleketim kayseri burdan sucuk alır evimde buzlukta saklarım hep çünkü her zaman memlekete gidemiyoruz gittikçe de çok alıp geliriz. Hiç sorun olmadı. Ama buzun çözülmesini bekleyin bence 🌸