Daha dün bu sorun için oğlumu ortopedi doktoruna götürdüm 13 aylık henüz yürümüyor sıralama yapıyor yürüme arkadaşı ile yürüyor elimizi tutup yürüyor bu arada içe bastığını fark ettim doktorumuz bir sıkıntı olmadığını aktif olarak yürümeye başladığında düzeleceğini şuan için daha bilmediğini aktif olarak yürüdüğünde eğer aynı şekil basma olursa o zaman getirmemi söyledi 🤗