Pare66 3 yaş kızıma 1 ay önce tuvalet eğitimine basladim. Kaka yaparken acıyor acıyor diyor. Makatinin orada minik yapmis bekliyor oluyor nasil bir yol izleyeceğim bilemiyorum bilgisi olan paylaşabilir mi.
arasardaannesi Pare66 kabızlık sorunu var mı ondn yapıodur bnm kı de 4 yaş kbız olunca acıo dıo tuvaletını yapmayı ertelıo acıcak dıe🌺🌺
Pare66 arasardaannesi kabızlık yok rahat yapabilsin diye yapmadığım kalmadi. Ama yine ayni ,yapiyor poposunun orda cikmis vaziyette bekliyor.