Merhaba, malum havalar soğuk ve her an üşütüp şifayı kapabiliriz. Anne olarak kendime dikkat ediyorum ama sadece mama ile beslenen 5 aylık kızıma ıhlamur dışında başka bir şey veremiyorum. Daha doğrusu bağışıklığı güçlü kalması için henüz ek gıdaya başlanmamış bebeye ıhlamur dışında ne çayı verilir bilmiyorum 🤷♀️
6 aya kadar anne sütü veya mama dışında bir şey verilmez diyenler yorum yapmasın lütfen. 4 aydır mamalardan sebep kabız olan yavruma su içirmeye başladıktan sonra kabızlığı bitti. Doktor tavsiyesi ile 4 aydır su içirmediğime pişmanım… bunun dışında alerjisi olan bebeklere de 4 aydan sonra ek gıdaya başlatıyorlar demek ki bebek bünyesind uygun bitkilerden de yararlanabiliriz… denenmiş kanıtlanmış tavsiyelerinizi bekliyorum lütfen 🙏