Sağ göğsümde mercimek büyüklüğünde açık yara oldu, her emzirme eziyet oluyor artık. En kısa sürede nasıl geçirebilirim? Gümüş kapak kullandım lansinoh kullandım zeytinyağı deniyorum tahinin üzerine biriken yağı da denedim. Açık da bıraktım hava alsın diye. Hatta dedim o göğsü vermeyeyim çocuğa sütünü sağıp onu vereyim, kabuk tutuyor ama süt gelince yumusayip kabuk düşüyor çocuğa vermesem bile. Zaten çocuk emince kabuğu düşürüyor kendi. Ne yapacağımı şaşırdım anneler bebeğim 7 haftalık ve doğduğundan beri bu acıyı çekiyorum yardım edin lütfen 🥺