rumeysa67744 Merhaba anneler bugün kalça çıkığı için doktora gittik ultrason ile bakıldı ve kalça tam oturmamış yakın takip olucak dedi doktor ameliyatlik bir durum yok suanlik dedi böyle bi süreç yaşayan oldu mu?
Gme1709 rumeysa67744 2. Ayında biz de gittiğimizde 4. Aya kadar aynı süreçten geçtik ama çok şükür sonra kalçası gelişti sorun kalmadı