sinemo6 Kızım 3 aylık belirtilerimiz : yetersiz kilo alımı , yeşil ve kötü kokulu kaka , gürültülü kaka , çok az mukuslu kaka , vücutta kuruluk ve kızarıklık , emdikten hemen sonra kusma ve hıçkırık. Hepsi alerjiye çıkıyor sanki
SerraD-1823 sinemo6 bizde de 2. Ayda mukus başladı doktor peynir ye süt ayran yoğurt tüketme dedi öyle yaptım 4. Ayda egzamalar çıktı doktor atopik dermatit annesi dedi diyet önermiyorum dedi başka doktora gittik süt ürünleri kes dedi kestim ama mukus devam ediyor. Kan testinde süt ve yumurta alerjisi çıkmadı ama cilt testi yapılacak Perşembe günü. Maalesef vucüdunda kızarıklıklar devam ediyor. Bioderma ato aldık ama tamamen geçmedi. 1 haftadır yumurtayı da kestim ona rağmen azalma yok. Başka neye alerji olduğunu bulmaya çalışıyorum. Pilav patates makarna besleniyorum. Aşırı zayıfladım ve bebepim sadece anne sütü alıyor 🤦🏻♀️ çok zor. Umarım alerjiniz çıkmaz çok geçmiş olsun
naimeylmz Kesinlikle alerji çok zaman geçmeden gotur pişman olursun 7 buçuk aylık kızım var şu an.Bilmiyordum alerji olduğunu ek gıdaya 5.ay başladım yumurta peynir VS.veriyordum madem alerjisi varmış cocugumun kilo alımı durmus hiç anlamadım.6 aylıkken çocuk doktoruna bi götürdüm coxuk doktoru kilo alımı durmus gelişim geriliği başlamış dedi hemen raporlu mama yazdı.Su an 1 ay oldu kullanalı mamayi 800 gram almis ama mesela ben genede çok üzülüyorum.Boyle böyle toparlayacak belki ama kendi sutumden kesmek zorunda kaldım çünkü bende diyet yapacaktım ve kendim de zaten zayıf olduğum için sütümun kalitesi iyice düştü az geliyordu kesmek zorunda kaldım.
sinemo6 naimeylmz geçmiş olsun canım çok üzüldüm ben başından beri şüpheleniyorum ama gittiğimiz doktor prof. O normal deyince bende ona güvenmiştim. Bugün 3. Ay kontrolüne gittik 2.aydan bu yana 380 gr almış çok az. Şimdi bi alerji doktoruna götürmeyi düşünüyorum. Siz de endişelenmeyin zamanla toparlar inşallah bebişiniz
ozge1603 naimeylmz mamanın adı ne acaba bizim de mukuslu kaka oldu ve sancıdan karın ağrısındam kıvranıyo bebeğim daha 45 günlük ne yspcamı bilemdim acaba gerçekten süt slerjisi mi yüzümde de egzama var
sinemo6 SerraD-1823 teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun , ben de mustela steatopia kullanıyorum ama bizim de geçmedi umarım bir şey çıkmaz bebişlerimizde 😓
SerraD-1823 ftmkpuc domates denedim bir sorun çıkmadı şükür. Bugün de cilt testi yapıldı onda da bir sorun çıkmadı. Bir aydır süt ürünleri diyeti yapıyordum yavaş yavaş açmaya başlayacak. Doktor tek başına mukus olduğu zaman diyet önermiyorum cildinde aşırı döküntü yok. Cildi çok kuru dedi. Bioderma atoderm ve mustela stelatopia kullanıyorum geçer inşallah
naimeylmz ozge1603 alerji canım kesinlikle alerji testte belli etmesene alerjisi var kendin dikkat et kızımı ben ilk dogdunda götürdüm 40i çıktıktan sonra testte gözükmesi.Kucuk olduğu icin sonradan büyüdükçe belli ediyor ama aslında alerjik bir bebekmis masanın adı neocate doktor onayında yqziliyor